2010. 01. 29.

Nálatok milyen az idő? - Kis mesterek foglalkozás

Vacskamati panaszkodott, hogy nem talált égen s földön milton kapcsot. Amikor én kerestem ezt az irodaszert, fel sem merült bennem, hogy hiánycikk lenne, több méretben is megtalálható, hobbi fronton még különböző színű és fejű darabok is kaphatóak.

Nekem az időjárásjelző táblához kellett- a hivatalos nevén- iratfűző.
Nem túl bonyolult feladat a gyerekek számára, mégis nagyon lelkesek mindig.
Első lépésként mindenki választott magának egy-egy képet, amit innen-onnan újságokból vágtam ki.
Ezt felragasztották a nagy lapra és kiegészítették saját kedvük szerint.
Amikor a rajz elkészült felkapcsoltam hátulra a kört is és ezután a négy időjárás szerint (napos, borús, esős, havas) megrajzolták az ikonokat is. Volt, aki még a szeles időt is beillesztette. Érdemes ezt a részét összeszerelt állapotban rajzolni, mert így elkerülhető, hogy mondjuk a napocska fejen álljon.
Megígérték, hogy minden reggel beállítják az aktuális időt a táblájukon.:-)
Nálunk esik a hó és nálatok?

3 megjegyzés:

Vacskamati írta...

Megzabálom őket, olyan édesek! Ilyen forgósra kéne valami naptárfélét szerkesszek Sárának, hogy kezdje kapisgálni a hónapokat, napokat... de még okosat nem találtam ki...

Ilyen a formám.. lehet, a kételkedő tudatom előrevetítette a kudarcot. :D

Éva blogja :) írta...

Nekem is van jó néhány abból a bizonyos kapocsból több színben is.
Aranyosak lettek az időjárás jelző táblák.
És igen nálunk is esik, ill. már csak esett. :)

óvónéni írta...

De jó lett! Szerintem mi is megcsináljuk egyszer, mert nagyon tetszik.