2009. 11. 15.

Körte identitászavarral

Azt gondolom, nem csak a dicsekedni való kreálmányok a bemutatásra érdemesek.

A soron következő gyümölcsöt, a körtét szerettem volna megvarrni: alkalmas, maradék anyagom volt hozzá több fajta is. Gondoltam, ha az első darab jól sikerül, készítek változatokat.
A szabásmintán egyszer már variáltam menet közben, de ez a körte hol fokhagyma, hol füge kívánt lenni. Majd, amikor kitömtem, hosszában össze is ment és tök formát öltött. Szegény, énképében zavaros zöldség-gyümölcs lett.
Enni nem igazán szeretem a körtét, de családom minden tagja rajong érte. A gyerekeknek pedig olyan nagy a képzelőerejük. Rájuk bízom, hogy mit látnak majd benne.
A tervezett változatokat viszont most nem varrom meg, ez biztos...

(Fiam most nyilatkozott: -Ez körte! - Miből gondolod?- kérdeztem vissza - Mert a körte így néz ki.
Szóval az elfogult rajongókra mindig számíthatok.)

2 megjegyzés:

Csilla írta...

Szerintem is egyből látszik, hogy körte :) Igazán jó lett :)

Vacskamati írta...

Tökéletes körte! Nem érdemli meg a diszkriminációt, csak mert nem szereted! :D