2009. 10. 07.

Rajztárolók az óvodába




Amikor igent mondtam a kérésre, még nem tudtam, mire vállalkozom.
Két darabból álló rajztároló varrásához fogtam. A munka menete a következőkből állt: szabás, fércelés, varrás, bontás, mérés, bontás, beállítás... és ezek különböző arányú váltakozása. Nagyon megszenvedtem velük, de aztán a végeredmény nem lett rossz. A legnagyobb nehézséget az okozta, hogy ekkora méretben (110x200 cm) még nem próbálkoztam soha, időnként azt sem tudtam, hova tegyem varrás közben az felgyülemlett anyagot.
A leeső darabokból varrtam még játék takaró-párna szetteket, ugyanis az óvodában pár nap múlva őszi vásár lesz. Szülők és gyerekek saját készítésű holmikat adnak-vesznek, a bevételből pedig majd a karácsonyfa alá kerülnek a játékok decemberben. Lesz zene, móka, kacagás!

2 megjegyzés:

Marcsi írta...

Hűűű a mindenit, rengeteget dolgozhattál ezzel a tárolóval, de megérte! Nagyon szépen fogja díszíteni az óvoda termét.Már el is képzeltem.

Erika írta...

Naaa... téged is bedaráltak...:) De valami gyönyörű lett! Érdemes volt! (Sokszor nekem is a bontó a legjobb barátom:))