2009. 10. 08.

Papírra vetve

Figyelmetekbe ajánlom Rippl Renáta blogját. Grafikái magukért beszélnek. Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy gyerekeink egy óvodai csoportba járnak, így könnyű volt vele keresztülvinni az egyik ajándék ötletemet.
Arra kértem, örökítse meg a csemetéimet, mindezt a fiam születésnapjára szánva. Egy olyan emléket szerettem volna a jelenlegi korszakukból, amikor papírra vésődnek az éppen aktuális jellemzőik, szokásaik. Nem feltétlenül az élethű arcvonásaikat kívántam volna viszont látni, inkább azt a mesés gyerekvilágot, amiben léteznek.
Megadtam a rájuk jellemző karaktereket és attribútumokat és teljesen Renire bíztam a munkát.

Boldizsár az állatok megszállottja és egyben korát meghazudtoló szakértője. Kedves plüss figurája egy elefánt (pontosabban egy több elefántból álló falka mellett szorítunk helyet az ágyban esténként...)
Anna mindig visz-vagy hoz valamit, ő mindig készenlétben áll arra, hogy a barátainak átadjon némi újdonságot, ajándékot. Táskagyűjteménye igen komoly méreteket ölt. Ezen kívül az úszás és a pónik szerelmese.
A gyerekek nagyon szeretik a grafikákat, amikor nézegetik őket, úgy mesélnek, mintha valós történetekről szólnának. Azt hiszem a részletgazdag képek kitűnően adják vissza a 4 és 5 éves lényüket, sok-sok év múlva is emlékeztetni fog minket erre a megismételhetetlen időszakra.

1 megjegyzés:

krisz írta...

Nagyon jok!!!!Annyira bajosak kedvesek es tenyleg nagyon kifejezoek.Ez nagyon jo otlet volt!Igazan egyedi szulinapi ajandek!