2009. 09. 18.

Gyerekszoba

Blogbarátnőm Vacskamati felvetette, mi lenne, ha felraknám ide a gyerekszoba falfestéséről készült fotókat. Mivel már több helyen is eldicsekedtem vele, gondoltam legyen!
Berg Judit Csiribí és Panka sorozatát a kezdetektől lelkesen olvassuk. (Nyáron Sana az írónő rajzpályázatán is remekül szerepelt:-)). Mivel a könyvek illusztrátora Pásztohy Panka is szentendrei, és tudtam, hogy fest falra, megkerestem.


Egy zöld rétet fával szerettem volna a szobába varázsolni, mert a gyerekek bútoraiban - amiket én terveztem- karakteresen jelen van a zöld.

Azt kértem még, hogy a könyv eredeti tündér szereplőit szőkítse ki, mert akkor már kicsit hasonlítanak a csemetéimre. Nagyon jól sikerült szerintem, bár a bútorozhatóságot nem tartottuk szem előtt, így az amúgy is kis méretű szoba egyik fala mellé csak a figurák takarása után lehetne például polcot tenni. Sebaj! Legalább teljesen ki vannak használva az ágy alatti tárolók, a ruháik pedig amúgy is a közös gardróbban pihennek.

Az asztalosunkat ezúton is szeretném megdicsérni, mert minden elképzelésemet magas szinten teljesítette. A komód felett például volt egy pelenkázó rátét, amit - miután már nem volt szükség rá - egy mozdulattal el lehetett távolítani Nyomát csavar, furat, kopás nem őrzi. Az ágyak alatt kerekeken guruló tárolók vannak (két sorban!!), amelyek segítségével a lakás bármely pontjára elszállíthatjuk a játékokat.
A szoba színvilága két komplementer, a zöld és vörös körül került kialakításra és most már 3 év után is azt mondhatom nem unjuk.

3 megjegyzés:

Vacskamati írta...

De szééép! Azt elhiszem, hogy inkább a bútorokról mondtál le! :D Nagyon klassz az ágyatok is, ha tehetném, én is mindenfelé ilyen gurulós ládákat építenék a szekrényekbe (azaz meg is teszem majd... ha egyszer újra tudunk fizetni az asztalosnak.. :D) Mi az hogy két sorban? A fiók mögött is van egy másik fiók?

KisMesterek írta...

Két sor a ládákból van csak, a hátsó darabokban olyan dolgokat tartunk, amik nem mindig kellenek, vagy ha valamit ki akarok vonni egy időre a forgalomból. A fiók mögött üres a tér. Amikor vendég gyerekek vannak, rendszeresen kitolják a gurítható elemeket, majd birtokba veszik az ágy alatti kuckót:-))

Marcsi írta...

Igazán érdemes volt megmutatnod ezeket a gyönyörő munkákat.Nagyon tetszik! A praktikus tárolókat is szupernek találom. Egy gyerek kuckóba elengedhtetlen.