2011. 04. 23.

Last minute Húsvét

Állandó beszerző helyeimen a hobbiboltban és a papírosnál is megkérdezték tegnap, miért nem sütök-főzök otthon és készülök a Húsvétra. Az idén tényleg nem volt idő feldíszíteni a lakást, jó kis recepteket bújni. (Bár a Kifőztük Húsvéti számát azért még most is érdemes átböngészni, benne van az én kezem nyoma is.)
Sütöttem ...a KisMestereknek, készültem is ... kézműves foglalkozásokra. Ma még kettőt tartottam, csak késő este tudott indulni a család vidékre a mamiékhoz.
Ez az év most így sikerült, azért tervezünk holnapi fészekfosztogatást, horgászatot és Boldizsár is belépett a locsoló korszakába...lesz jövés-menés, rokonlátogatás.

Sana nyusziváró rajzával kívánok napfényes ünnepet nektek és családotoknak!

6 megjegyzés:

eszterda írta...

Kedves Kriszta! Nagyon boldog Húsvétot kívánok!

Aledi írta...

Nem a sütés-főzésen, lakásdíszítésen múlik a Húsvét. Biztos vagyok benne, hogy szuper lesz így is, hiszen együtt lesz a család. Nyugodt, békés ünnepet nektek!

batorba írta...

Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok. S bár nem vagyok férfi, avgy fiú, de találtam egy locsolóversikét is.:-)
"Pálinkás jó reggelt kívánok e háznak,
Főképp a dolgos szülők jól nevelt lányának!
Elmondom én gyorsan jövetelem célját:
Megöntözöm most a környék legszebb lányát.
Kívánok e háznak hát mindenből eleget,
Főképp békességet, egészséget és szeretetet!"

Mónika írta...

Így, hogy van lehetőségetek egy kicsit "elmenekülni" érthető a választásotok!
A fiuknak sok piros tojást, nektek lányoknak pedig sok locsolkodót és kellemes ünnepeket kívánunk!

Marcsi írta...

Békés Ünnepeket Kívánok!

csutkailda írta...

Boldog Húsvétot kívánok!
Nagy szeretettel:Ilda