2010. 10. 31.

Töklámpások és mi

Nincs ellenérzésem a töklámpásokkal szemben, hiszen a mi családunk életébe nem a Halloween  túlzásaival került be ez a hagyomány. A tökfejek készítése kicsi korunk óta jellemző, anyuék soha nem hagyták volna ki, hogy titokzatos, derengő fényű lámpásokat tegyenek a kertbe.

Automatikusan beépült nálunk is a "tökdesignolás": a gyerekeim előrajzolják, én faragom lelkesen. Az idei kreálmányokról készült képeket csak a jövő héten tudom feltölteni, addig álljon itt a Kis Mesterek e heti alkotása.

Bővebben a feladatról itt lehet olvasni.

3 megjegyzés:

Glinda írta...

A sok jó ötletért kapsz tőlem egyet- Öszi fa -itt találtam:
http://familyfun.go.com/crafts/home-garden-projects/gardening-nature-crafts/nature-crafts/weave-an-autumn-tree-931020/

KisMesterek írta...

Köszönöm szépen, nagyon-nagyon kedves vagy, bármikor, bármilyen mennyiségben szívesen fogadom a tippeket.
Az általad ajánlott ötlet eredetijét Gail Bartel találta ki. Már én is kipróbáltam tavasszal, csak óvodás kezekre. Nézd csak:

http://kreativ-a-csalad.blogspot.com/2010/03/uj-latogatoimnak-talan-ugy-tunhet-hogy.html

Glinda írta...

Amikor elküldtem a linket, már nekem is beugrott a ti csodátok! Csak nagyon akartam adni neked valamit a sok szépségért, ezért esett le későn a tantusz :P