2010. 09. 26.

Első táskám

Már régóta szerettem volna varrni táskát, de mindig az időhiányra és rutintalanságomra fogtam, hogy nem álltam neki. Most remek apropónak tűnt, hogy az egyik kis barátnő a 6. szülinapját ülte.  Az időfaktor most sem nekem kedvezett, mert a családunkkal szombaton túráztunk, szalonnát sütöttünk a Lajos forrásnál, este halászlévacsorára vártunk pár barátot.
Sajnos csak este szembesültem, hogy a flíz anyag lenn maradt Kisszékelyben és a vasaló sem remekel, de hát nem volt mit tenni, ajándék nélkül nem megyünk a bulira. Éjszaka az alábbi tatyót hoztam össze és annyit tudok mondani, örömet szereztünk vele. Biztosan fogok még készíteni, mert sok erénye ellenére bőven van mit javítani rajta. Izgatja a fantáziámat, hogy egy magasabb szintre léptessem a szabadkézi tűzést.



 

2 megjegyzés:

Hajnalka írta...

Hmm, szerintem nagyon jó lett a táska:) Jók a színei, nagyon tetszik:)

Marcsi írta...

Csinos kis táska!