2010. 03. 23.

Ha nincs elég bajod

Akkor tolass neki a nem teljesen felemelkedett garázskapunak.

Most már tendenciának mondható, hogy zaklatott, mélyponton lévő élethelyzeteimben még egy lapáttal ráteszek az általános súlyosbítás érdekében.
Az autóm minden egyes kórházi tartózkodásunk emlékét magán viseli: akkor mentem neki valaminek, húztam meg...

Nagyon nem részletezném, hogy éppen, milyen nehézségek közepén vagyunk, de már szerintem várta a család, hogy mit követek el ismét a szerencsétlen, jobb napokat megért autóval.
Most a garázskapu is kárát látta, egyszerűen nem vettem észre, hogy nincs még fenn. A szerelők csak délután tudnak jönni, addig a ház bezárhatatlan, foglalkozás elmarad. Apatárs 120 km távolságra, ami most fényévekkel sem befogható. Várhatóan súlyos tízezrekbe kerül majd a javítás.
Az elkeseredés elég nagy mértékben kezdett eluralkodni rajtam, gondoltam kiírom itt egy kis szeletkéjét, hátha segít.

6 megjegyzés:

Eszter írta...

Fel a fejjel!

krisz írta...

Tudom hogy ez nem vigasztal,de ez általában nálunk is igy van.Egyik a másik után,és amikor már a legrosszabb ,amikor már úgy érzem hogy kész,elegem van,akkor kibújik a nap.Én egyébként elég pozitiv vagyok,próbálom a dolgok jó oldalát nézni,s még ha háborgok is,de próbálok valami kapaszkodót keresni ami segit.Pl.hogy örüljek a gyerekeimnek,vagy hogy van hol laknunk,meg ilyenek.Ez mindig segit, ha másképp nem is,de lelkileg sokat jelent.

Erika írta...

Jaj, te drága... Küldök neked egy "teletabisnagyölelést"!

KisMesterek írta...

Köszönöm az együttérzéseket, már nem vagyok teljesen magam alatt, de a szerelő nem sok jóval biztatott. Azt sajnáltam leginkább ma, hogy pont a gyerekfoglalkozás maradt el, ami a napi feltöltődést jelenti számomra. A fiam miután hazahozta a barátnőm az oviból ezt mondta: "Ne aggódj, felvígasztalunk!" :-))

aaműhely írta...

"felvigasztalunk" , milyen aranyos:) Mi nők néha képesek vagyunk magunk csavarni a dolgokon, ha nem elég, ami magától jön. Andi

Timtom írta...

Jajhhh...
Remélem ez volt a gödrötök alja, s innen csak jó dolgok jönnek.
A lényeg, hogy Ti jól legyetek. A kapu és az autó javítható, mégha pénzbe is kerül.
Kitartás!