2010. 03. 10.

Beújítottunk kokárdákból

Sok-sok évig egyazon kokárdát vettem fel: diszkrét, sárgarézől készült, a trikolor tűzzománcozva van rajta. A férjemnek is volt egy ugyanilyen, de ő elvesztette. A gyerekek azóta hordanak, mióta óvodába járnak. (Hajdanán nem igazán láttam volna értelmét a babakocsira, vagy a babazsákra felbiggyeszteni. :-)
Szerettem a régi kitűzőt, de amikor megláttam Colette kokárda variációit, rögtön megszületett a döntés: egységes családi szettet rendeltem. Ma érkeztek meg. Minden érintettnek tetszik, tehát még meggyőzni sem szükséges az aprónépet a viselésükről.
Amúgy az oviban hangsúlyos ünnep a Március 15, egész héten készülnek rá.

3 megjegyzés:

Colette írta...

Köszi a reklámot:-)))
Használjátok egészséggel, viseljétek büszkén!!!

softearthart írta...

Hi, You are more than welcome to use my needle felt art for your blog. I will be interested to see what you do. love and light Marie

Orbis írta...

Nagyon tetszik!
A magyar, az olasz és az iráni is :D
Csak vicceltem... de tényleg szuperek!